Polska turystyka jest mocno ograniczona przez popyt wewnętrzny. Ludzie jednak zaczęli wychodzić z bardzo mądrego założenia i zaczęli uznawać sens kreowania swojej oferty wakacyjnej dla osób z zagranicy. Klienci z obcych państw chętnie odwiedzają nasze podwórko, ponieważ doceniają niskie ceny oraz doskonałą obsługę lokalową. Można powiedzieć, że klientom z zagranicy opłaca się do nas przyjeżdżać, a nam ich obsługiwać. Polakom natomiast opłaca się podróżować za granicę i tam wypoczywać. Dziwne to czasy, ale faktem jest, że tak to już w turystyce bywa, że często cudze podwórko jest bardziej zielone od naszego własnego. Problem bez wątpienia istnieje, ale turystyka w Polsce radzi sobie z nim całkiem nieźle. Jak zatem najlepiej dotrzeć do zagranicznej klienteli? Idealnym sposobem jest założenie strony internetowej i jej wypozycjonowanie właśnie na słowa powiązane z Twoją wypoczynkową marką. Zobaczysz, że za pośrednictwem sieci znajdziesz wielu chętnych klientów. Widać wyraźnie potencjał takiego sposobu postępowania. Staje się on coraz popularniejszy w Polsce, a branża może dzięki temu dynamicznie się rozwijać. Miejmy nadzieję, że ta tendencja będzie postępować.
Przyciągnij do siebie klientów z zagranicy
[Głosów:0 Średnia:0/5]